Επιστημονικά Υπεύθυνη: Κέλλυ Κυριακάτη
Φιλόλογος | Ειδική Παιδαγωγός MA Ειδικής Εκπαίδευσης | Messy & Sensory Play Facilitator | Ιδρύτρια & Επιστημονικά Υπεύθυνη του «here», Πρότυπου Κέντρου Ειδικών Θεραπειών

Η Κέλλυ Κυριακάτη είναι πτυχιούχος του τμήματος Φιλολογίας του Πανεπιστημίου Πατρών και κάτοχος  Μεταπτυχιακού Διπλώματος, Ειδικής Εκπαίδευσης  του Ευρωπαϊκού Πανεπιστήμιου της Κύπρου. Η ίδια αποτελεί εγγεγραμμένο μέλος της Πανελλήνιας  Ένωσης Ειδικών Παιδαγωγών.

Από το 2016 εργάζεται σε ιδιωτικούς φορείς και κέντρα ειδικών θεραπειών της Αττικής, παρέχοντας υπηρεσίες που αφορούν κυρίως την Αξιολόγηση και την Μαθησιακή Θεραπευτική Παρέμβαση σε παιδιά και εφήβους με εύρος Μαθησιακών, Αναπτυξιακών και Γλωσσικών Διαταραχών. Το γνωστικό και κλινικό της ενδιαφέρον στον μαθησιακό τομέα αφορά κυρίως τις παρεμβάσεις στους τομείς της γλωσσικής ανάπτυξης. Επιπλέον, ασχολείται με θέματα αξιολόγησης και ανάπτυξης γνωστικών δεξιοτήτων σε παιδιά προσχολικής ηλικίας.

Ενδιαφερόμενη ιδιαίτερα για το πεδίο της έγκαιρης αλλά  και πρώιμης ανίχνευσης, διαθέτει πιστοποίηση στη χορήγηση και ερμηνεία ποικίλων αξιολογητικών εργαλείων, όπως τα: «Αθηνά τεστ»  (Διάγνωση Δυσκολιών Μάθησης), «Λογόμετρο» (Ανίχνευση Γλωσσικών Διαταραχών), «ΔΑΔΑ τεστ » (Αξιολόγηση Δεξιοτήτων Ανάγνωσης),  «MathPro Test» (Δοκιμασία Μαθηματικού Προφίλ),  «RAVEN’S EDUCATIONAL» (Έγχρωμες Προοδευτικές Μήτρες και Κλίμακες Λεξιλογίου), Α’ ΤΕΣΤ (Ανιχνευτική Δοκιμασία Σχολικής Ετοιμότητας), «ΠΛΑΣΗ» (Πρωτόκολλο Λογοπεδικής Αξιολόγησης Σχολικής Ηλικίας) κ.α.

Έχει εξειδικευτεί επιμέρους στις Μαθησιακές Δυσκολίες: παρεμβάσεις στη Γλώσσα και στα Μαθηματικά (Παν. Θεσσαλίας). Έχει λάβει εκπαίδευση αναφορικά με το εργαλείο «ΕΔΑΛΦΑ», για τον καθορισμό του επιπέδου λειτουργικότητας παιδιού με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος. Επιπροσθέτως, έχει ολοκληρώσει  εκπαιδευτικό πρόγραμμα με γνωστικό αντικείμενο την «Εισαγωγή στη Θεραπεία & Αποκατάσταση των Διαταραχών Αυτιστικού Φάσματος Μέσης και Χαμηλής Λειτουργικότητας», εκπαίδευση μέσω κλινικής πρακτικής. Παράλληλα έχει συμμετάσχει  σε εθελοντικό πρόγραμμα κοινωνικοποίησης και ψυχαγωγίας ατόμων με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος σε Εξειδικευμένο Κέντρο Διάγνωσης και Αποκατάστασης της Αττικής.

Έχει εκπαιδευτεί σε εξειδικευμένες θεραπευτικές μεθόδους, όπως το γλωσσικό πρόγραμμα ΜΑΚΑΤΟN και τo σύστημα  Phoneme TOUCH & SAY για ζητήματα ανάπτυξης λόγου, ομιλίας και φωνολογίας. Αντίστοιχα έχει λάβει πρακτική εκπαίδευση  στη χρήση του λογισμικού εναλλακτικής επικοινωνίας Grid 3.

Η ίδια κατέχει τον τίτλο Messy, Sensory & Clay Play Facilitator, έχοντας εκπαιδευτεί και πιστοποιηθεί στο Ελεύθερο Αισθητηριακό Παιχνίδι ως μέσο Έκφρασης, Ανάπτυξης και Θεραπείας, από τον Σύλλογο Αισθητηριακής Εκπαίδευσης & Θεραπείας Ελλάδας και Κύπρου, στον οποίο είναι και η ίδια ενεργό εγγεγραμμένο μέλος.

Τα τελευταία χρόνια δραστηριοποιείται και στο πεδίο της Αναγνωστικής Διαπαιδαγώγησης μέσω αξιοποίησης της Παιδικής Λογοτεχνίας,  έχοντας λάβει εξειδικευμένη επιμόρφωση από το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών παρακολουθώντας ταυτόχρονα σεμινάρια και εκπαιδεύσεις με το αντίστοιχο γνωστικό αντικείμενο.

Στα πλαίσια της συνεχούς επιμόρφωσής της, έχει ασχοληθεί επιπλέον και με την Γραφολογική Ανάλυση του Παιδικού Ιχνογραφήματος.

Παραμένει ενεργά επιμορφούμενη και συμμετέχει σταθερά σε εποπτείες και επιστημονικά συνέδρια, έχοντας ως γνώμονα την διαρκή ενημέρωση, εξέλιξη και επιμόρφωσή της  σε ζητήματα που αφορούν μεθόδους και τεχνικές θεραπευτικής παρέμβασης και υποστήριξης.

Το «here» αποτελεί την προσωπική της προσπάθειά να φτιάξει στον τόπο της, έναν χώρο εξειδικευμένης φροντίδας, όπου κάθε παιδί μπορεί να ακουστεί και να εξελιχθεί.