Μαθησιακή Παρέμβαση
"Μαθαίνουμε καλύτερα όταν νιώθουμε ασφαλείς, ελεύθεροι και αποδεκτοί." - Dr. Bruce Perry

Η μαθησιακή παρέμβαση αποτελεί μία οργανωμένη και εξατομικευμένη παρέμβαση αποκατάστασης και υποστήριξης παιδιών και εφήβων με μαθησιακές δυσκολίες και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, που έχει ως στόχο την αντιμετώπιση και εξομάλυνση των μαθησιακών προκλήσεων.

Η μαθησιακή παρέμβαση και υποστήριξη μπορεί να απευθύνεται σε παιδιά με:

Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες, όπως η Δυσλεξία, η Δυσαριθμησία,  η Δυσορθογραφία και η  Διαταραχή Γραπτής Έκφρασης

Γενικευμένες Μαθησιακές Δυσκολίες , οι οποίες μπορεί να συνδέονται με Νοητικούς, Ψυχοσυναισθηματικούς, Αναπτυξιακούς, ή Γλωσσικούς Παράγοντες

ΔΕΠ-Υ και δυσκολίες οργάνωσης, συγκέντρωσης και μελέτης

Μειωμένη σχολική επίδοση, λόγω εξωγενών διδακτικών παραγόντων ή ανεπαρκούς υποστήριξης

Στόχος του προγράμματος είναι η αντιμετώπιση των δυσκολιών, η υποστήριξη σε τομείς της μάθησης καθώς και στις γνωστικές διεργασίες που την επηρεάζουν, ώστε το παιδί να μπορέσει να ενταχθεί ομαλά στο σχολικό περιβάλλον και να ενισχυθεί ως προς την ακαδημαϊκή και μαθησιακή του πορεία.

Στον χώρο μας η μαθησιακή παρέμβαση σχεδιάζεται και χαρακτηρίζεται από εξατομίκευση, ευελιξία και αναπροσαρμογή. Το πρόγραμμα δομείται κατόπιν έγκυρης μαθησιακής αξιολόγησης για την ορθή εκτίμηση των μαθησιακών αναγκών καθώς και για την αναγνώριση του τύπου μάθησης, ο οποίος χαρακτηρίζει το εκάστοτε παιδί. Πιστεύουμε πως η μάθηση μπορεί και πρέπει να είναι προσβάσιμη και ευχάριστη για όλα τα παιδιά.